کالَندز بِلاگ

بسته گسترش دهنده Iki Island بازی Ghost of Tsushima همه بازیکنان را به چالش می کشد

0

جیسون کانل (Jason Connell)، کارگردان هنری بازی Ghost of Tsushima در مصاحبه اخیر خود با وبسایت IGN جزئیات جدیدی در رابطه با بسته گسترش دهنده Iki Island منتشر کرده است. مطابق صحبت‌های او، اعضای استودیوی Sucker Punch هنگام ساخت این بسته گسترش‌دهنده، درجه سختی‌ای را برای آن در نظر داشته‌اند که بتواند حتی برای افرادی که بازی اصلی را به پایان رسانده‌اند چالش‌های جدیدی ایجاد کند.

«فرقی نمی‌کند که شما در ابتدای بخش دوم بازی باشید یا بازی را تمام کرده باشید، ما سختی این بسته گسترش دهنده را جوری تنظیم کرده‌ایم که برای همه بازیکنان چالش جدیدی ایجاد شود. اگر تمام بازی را به پایان رسانده باشید، اتمام این بسته گسترش دهنده به آن آسانی‌ای که گمان می‌کنید نخواهد بود.»

با وجود اینکه در بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut اسلحه یا حالت‌های جدیدی وجود ندارد، اما اسب جین (Jin) مهارت‌های جدیدی کسب می‌کند.

«ویژگی‌های جدیدی که برای اسب جین در نظر گرفته‌ایم بسیار هیجان‌انگیز خواهند بود. همچنین افزودنی‌های بیشتری وجود دارند که از بازیکنان می‌خواهیم خودشان آن‌ها را پیدا کنند.»

 

یکی دیگر از تغییراتی که در بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut ایجاد شده است، هماهنگی حرکات لب با صدای ژاپنی است. مطابق صحبت‌های کانل، این ویژگی در پلی استیشن 4 به علت محدودیت‌های فنی گنجانده نشده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.